Wednesday, August 20, 2014

මගේ මල්ලිට ජය වේවා...

මේ දේ කියන්නේ මෙවර උසස් පෙළ විභාගයට මුහුණ දුන් මල්ලිලා වෙනුවෙන් මයි.


ඔයාලා මගේ යාලුවෙක් කියලා හිතලා මම මේ කතාව කියන්නම්....

රිසල්ට් බලන්න දෙයක් නෑ...උඹ දන්නවා උඹ ෆේල් කියලා,,,,,
ඒක විභාගය ලියන්න කලින්,ලියල ඉවර උනහම උඹට තේරිලා ඉවරයී...
ජිවතය හරි සටනක් ,කටුකයි එ කටුකත්වය විඳින්න ඕනේ , උඹ වින්දා එක .

මම දන්නව මල්ලි උඹේ හැටි,,,
කොල්ලෙකුගෙ මළ ගෙයක් ,දානේ ගෙයක් මිස් කලේ නෑ...
යලුවෙක් මොකකට හරි කතා කොලොත්...
උඹ බොක්ක උනත් දෙන්න ගියා....
කොල්ලොත් එක්ක එකතු වෙලා බීපු හැටි මතකද...???
අම්මට සිරී මතක් වෙනකොටත් උඹේ දිව ටිං ටිං ගානවා නේ....
පන්ති කට් කරලා යලුවොත් එක්ක ෆිල්ම් එකක් බලන්න ගියා,,
නැත්නම් පොඩ්ඩක් සෙට් වෙන්න ගියා,,,,
කොල්ලොත් එක්ක කලෙක්ශන් දාලයි මේක කරේ,,
වත නැති උන්වත් උඹ ඇදන් ගියා උන්...
මම දන්නව මලේ උඹේ හැටි...
එල කිරි කාලේ,,,

මේ කොල්ලෝ..
මතක් කරපන්කො දැන් උඹ යාළු වෙලා ඉන්න පුන්චි නංගියා ගැන...???
අන්න කොල්ලගේ හිතට දුක අතරින් පැණි හිනාවක් ආවා....
මේ මගුල් විභාගේ නෙමෙයි,,
මොනා නැති උනත් එකී මාත් එක්ක හැමදාම ඉන්නවා,,,
උඹේ හිතට දැන් හිතුනේ එකයි....
ඔන්න ඔතනට මල්ලි මම පස්සෙ එනවා....
උඹ එකිගේ පන්ති ඉවර වෙන වෙලාවට එනවා උඹ පංති නොගිහින්..
.උඹට එකි දැක්කත් ඇති හිත පිරෙනවා...
උඹ ඒකිට කියන්නේ නෑ පන්ති නොගිය බවක්,,,
කිව්වොත් වසලා හමාරයි නේ...
උඹලා දෙන්නත් එක්ක පොඩි කයියක් දාගෙන ඉඳලා ...
ඒකිව ඇරලන්න බස් එකෙත් යනවා...
උඹ කොච්චර බස් පදින්න ඇතිද මල්ලී...
පාරේ තියෙන වලක් වලක් ගනේ උඹට කියන්න පුලුවන්....
එකිව හම්බ වෙන්න තියෙනවනම් උඹ බෙල්ල කඩන් එන බව මම දන්නවා මල්ලී....
උඹ විභාගේ කරලා ඇවිත් මාස දෙක තුනක් ෆ්‍රී එකේ ඉන්නවා .
රිවිෂන් පටන් ගන්නවා , උඹ ඒවටත් යනවා . ආයි වල බහිනවා .
බහිනවා නෙමේ බැහෙනවා.
විභාගෙට මාසයක් තියලා උඹ ආයි මැරීගෙන පාඩම් කරනවා .
අවුරුදු 2.5 ඒවා මාසෙන් අදින්න සක්කරයටවත් බෑමචන්...
උඹත් දන්නවා ඒක,,ඒත් ගෙදර මිනිස්සුන්වත් රවට්ටන්න ඕන නේ...
එපා බන් උඹට කැපවීමකින් ඒ දේ කරන්න බැරිනම් අත ගහන්න එපා.

මගේ මල්යේ උඹට මම බනින්නේ නෑ..

උඹ දැන් ගත්ත තීරනය මොකද්ද...???
ආපහු සැරයක් විභාගේ කරනවද...???
එහෙම තීරනය කලා නම් බැහැලා කරපන්,,,
අපත ජේවිතේ අත ඇරපන්,,,
ආපහු ඔය රිසල්ට් එකම ඕන නම්....
දෙය්යන්ගේ නාමෙන් අපහු සැරයක් විභාගේ කරන්න එපා,,
යකෝ උඹේ අම්මා පව්,,
ඒ මනුස්සයගේ හිතේ තියෙන ගින්දර උඹට දැම්ම දැනෙනේ නෑ...
එකට කාළයක් යනවා...
උඹේ හැකියාව තියෙන්නේ වෙන පැත්තකටනම්...
ඒ අංශයෙන් ඉස්සරහට පලයන්...
ජනවාරි මාසයේ සියලු පාඨමාලා පටන් ගන්නවා...

ඒත් මල්ලී මම උඹට කියන්නේ......
තව පරක් විභාගේ කරන්න එපා කියල නෙමේ
බොක්කෙන්ම කරපන්,,
උඹ වෙන ඒවා බැහැල කරනවනම්....
ඇයි මේ පැය තුනක පේපර් එකකට පාඩම් කරල ලියන්න බැරි...
මම උඹට බණ කියනවා නෙමෙයි...

මල්ලි උඹ තව දුරටත් දඩ අපත ජීවිතයක් ගත කලොත්,
උඹේ කෙල්ල උඹව දාලා යනවා...
බොරුනම් බලපන්..
කෙල්ලො කවද්ද මල්ලි කැමති දුක් විඳින්න..

උඹට මම කියන්නෙ නෑ ඩිග්‍රියක් ගහන්න කියලා,,
හැබැයි බැරි නෑ...
උඹේ කෙල්ල උඹව දාලා ගිය දවසට උඹ විභාගේ ෆේල් උනාටත් වැඩියෙන් ජීවිතේ වැටෙනවා..
අන්න ඒ තත්වය නැති කරගන්න පුලුවන් උඹටම විතරයි...
මල්ලි දැන් ආදරය කියන එකත් මුදල් මත යැපෙන දෙයක්,,
ඒක උඹට මට වෙනස් කරන්න බෑ..
කොල්ලො අවන්කයි ඒකම මම දන්නවා...
ආර්ථිකය තියෙනවනම් ආශ්චර්යා රායි වගේ කෙල්ලො උඹ පස්සෙන් එනවා...
මම කියන්නේ බොරු කියලා හිතෙනවනම් මෙහෙම දෙයක් කරපන්..

""""උඹ කාගේ හරි අදුනන කෙනෙක්ගේ හයිබ්‍රිඩ් කර් එකකින් ....
පන්තියක් ගාවට ගිහින් ෆෝන් එකත් කනේ ගහන් බැහැපන්..
උඹ කලින් ට්‍රයි කරලා දාගන්න බැරි කෙල්ල විතරක් නෙමෙයි ,
එතන ඉන්න හැමදෙනාගේම අවදානයට උඹ ලක් වෙනවා...
කොටින්ම කිව්වොත් උබට ඇන්ටි කෙනෙක් උනත් වැටෙනවා..."""

ඔන්න ඕකයි මල්ලියේ සරළම කතාව...
සල්ලි හම්බ කරන්න නේ අපි හැම දෙනාම මේ දහ දුක් විඳිනේ...

උඹලා පෙරුම් පිරුවේ මෙඩිකල් ෆැකල්ටි යන්න , ඉංජිනේරියන් ෆැකල්ටි යන්න , ලෝ ෆැකල්ටි , ආර්ට් , කොහොමහරි කැම්පස් යන්න . කැම්පස් ජිවිතේ පට්ට මචන් , . o/l වලින් පස්සේ උඹ A/L කරන්න අවා මල්ලියේ . නමුත් උඹලා දෙවෙනි පාරට A/L කරන්න හිතන්න එපා මචන් ගිය පාර වගේ. උඹට ඕනේ ඩිග්‍රිය කරන්නද . කැම්පස් ගිහින් ඒ ඩිග්‍රිය ගන්නවට වඩා උඹට ඩිග්‍රියක් කරන්න ලංකාවේ දැන් ඕන තරම් පහසු කම් තියෙනවා . සල්ලි ඕනේ නෑ මචන් රජයේ උපාධි කඩ වලින් නැතිව ඩිග්‍රියක් ගන්න පුළුවන් දැන් .

ලංකාවේ ටෙක්නිකල් තියෙනවා මචන් හැම ගමක් ගමක් පාසා .
පලයන් ලබන මාසෙම
අලුතින් කොස් පටන් ගනින් , උඹට යන්න බැරි උන පාර වෙනම විදිහකින් පලයන් .
අවුරුදු 5ක් කාපන් මචන් ටෙක්නිකල් ජිවිතේ .
එකත් පට්ට ජිවිතයක් , සුන්දරයි බන්
මේ යන විදිහට මෙරටේ ඉන්න බැහැ .
උඹ තාක්ෂනය පැත්තෙන් උපාධිය ගනින් බන්
මෙ රටෙන් යන්න ලේසි එක ක්‍රමයක් ඒ
උඹලට අපි ඉන්නවා මල්ලියේ

අම්මා අප්පා ගෙන්න ගනින් ගිහින්
එ මිනිස්සුන්ට සතුට දීපන්
අම්මෙක්ට අප්පෙක්ට එක දවසක් හරි
උඹ හම්බ කරපු සල්ලි වලින් බත් වේලක් දීපන්
ඒ මිනිස්සුන්ට එතරම් සතුටක් නැහැ

රට දාලා යන්න බැරිනම්

ගැරජ් එකක් හරි දාගනින් තව අවුරුදු හයක් යනකොට උඹට ලොවෙත් සල්ලි හම්බ කරන්න පුලුවන්....

තීරණය උඹේ අතේ........

මල්ලි උඹට මම මේ කිව්වේ වැදි බණ නෙමෙයි..

උඹට මම රහසක් කියන්නම්.....
මටත් ඔය හැමදෙයම උනා...
මට හැම දෙයම නැති උනා,,,
උඹට වගේම මේ මගේත් ජීවිත අත්දැකිම්..
ජීවිතේ දිනපන් මගෙ මල්ලි...
උඹට පුලුවන් ඒක කරන්න ,,
උඹට හිනා උන අයට,
අපිව දාල ගිය අයට,,
ජීවිතේ දිනල පෙන්නපන්.....
හිතුවොත් කරන්න බැරි දෙයක් ලොවෙත් නෑ....
අසරණ අම්මටයි තත්තටවයි තව කලයක් ජීවත් කරපන්...
ඒ මනුස්සයෝ උඹ හින්දා විඳෙවා ඇති...
මම කැමති නෑ මල්ලි උඹව අමාරුවේ වැටෙනවා බලන් ඉන්න...

මගේ මල්ලිට ජය වේවා...

1 comment:

  1. ඇත්තටම බොහෝම ස්තූතියි. ජීවිතේ ගැන ලොකු බලාපොරොත්තුවක් ආවා!

    ReplyDelete